Wysokiej klasy surowe włókno węglowe jest stosowane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójką jest montowany i formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
Nowa rodzina rowerów szlakowych łączy moc i osiągi z czystą przyjemnością. Lekka rama kompozytowa, płynne zawieszenie i nowy silnik powodują, że nie chce się zsiadać z roweru.
Główne korzyści
Moc i dynamika
Nowy silnik SyncDrive Pro z momentem obrotowym o wartości 85 Nm wytwarza potężne wspomaganie pedałowania nawet przy niskich prędkościach. Lekka, sztywna rama kompozytowa klasy Advanced z zawieszeniem tylnym Maestro o skoku 140 mm i widelcem przednim o skoku 150 mm zapewnia pewne sterowanie i kontrolę na wyboistych szlakach.
Adaptacja do terenu
Nowy flip chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy. Wybierz pozycję dolną do szybkiej jazdy w ciężkim terenie albo wysoką, nastawioną bardziej na XC.
Uporządkowany kokpit
Nowy, zintegrowany z rurą górną wielofunkcyjny przełącznik wł./wył. modułu RideControl Go oraz montowana po dowolnej stronie kierownicy manetka RideControl Ergo 3 oferują łatwe w obsłudze przyciski i uporządkowany kokpit.
Zasięg
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.