{{ productAwardLocalized.Quote }}

Trance X 29 1

18 899 zł

Item # {{ partnumber.code }}

{{partnumber.supplementaryGroup.introText}} {{partnumber.supplementaryGroup.urlLabel}}

{{partnumbersByColor()[0].description}}{{partnumbersByColor()[0].globalFrameSize}}

{{partnumbersByColor()[0].priceToFormat}}

{{partnumbersByColor()[0].stock.Label}}

Wysyłka z magazynu i odbiór w 7 dni roboczych.

Expected in our warehouse around {{partnumber.stock.DateExpectedToFormat}} and shipped in about 1 week{{partnumber.stock.DateExpectedToWeeks}}-{{partnumber.stock.DateExpectedToWeeks + 1}} weeks

Jaki jest mój rozmiar?

COVID-19. Sklepy rowerowe pozostają otwarte. Nie zwalnia nas to jednak z zachowania reżimu sanitarnego i wspólnego dbania o nasze bezpieczeństwo. Bardzo prosimy wszystkich Państwa, którzy odwiedzają sklepy rowerowe w całej Polsce, o przestrzeganie zaleceń i zasad higieny oraz stosowanie się do obowiązujących przepisów, a także komunikatów pracowników sklepów. Razem damy radę!

Udostępnij

Wymagające szlaki pełne korzeni i kamieni oraz strome, techniczne podjazdy. Zupełnie nowy Trance X 29 jest stworzony dla tych, dla których najtrudniejszy moment wycieczki oznacza ulubiony moment wycieczki. Z większym skokiem zawieszenia i regulowaną geometrią, ten aluminiowy pogromca szlaków zapewnia doskonałą zabawę na singletrackach na każdym poziomie trudności.

Stworzony do szybszej i płynniejszej jazdy po najtrudniejszych szlakach. Całkowicie nowa, lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama o geometrii zaprojektowanej do kół 29” zapewnia komfortową jazdę dzięki nowej, zaawansowanej technologii zawieszenia. System Maestro zapewnia 135 mm aktywnego skoku tylnego koła, idealnie współpracując z widelcem o skoku 150 mm. Górny łącznik zawieszenia wykonany w technologii Advanced Forged Composite został wyposażony we flip chip umożliwiający regulację geometrii zmieniającą charakter roweru. Wybierz bardziej ostre lub łagodniejsze kąty główki ramy i rury podsiodłowej oraz 30 mm lub 40 mm obniżenia suportu, aby dostosować charakterystykę prowadzenia do swoich ulubionych tras i stylu jazdy. Całość opiera się na 29-calowych kołach z dużym prześwitem (dla opon do 2,5” szerokości) dla pełnej kontroli na trudnych szlakach.

Główne korzyści

PEWNOŚĆ I KONTROLA 29ERA

Koła 29” płynnie i pewnie przetaczają się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich, wymagających singletrackach. Dodatkowo pomaga w tym zwiększony prześwit na opony do 2,5”.

PROGRESYWNE ZAWIESZENIE

Nowe zawieszenie Maestro wykorzystuje mocowanie dampera typu trunnion z dłuższym skokiem dla płynniejszej pracy. System o skoku 135 mm z tyłu (150 mm z przodu) uzupełnia górny łącznik zawieszenia z dwupozycyjnym flip chipem. Został on wykonany w technologii Advanced Forged Composite dla maksymalnej sztywności i wytrzymałości przy minimalnej masie.

REGULOWANA GEOMETRIA

Flip chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu, dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Możesz wybrać pozycję niską (kąty 65,5/77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2/77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.

Specyfikacja
  • Rozmiary
    S, M, L, XL
  • Kolor
    Metallic Black/Smoke Metal
  • Rama
    Aluminium ALUXX SL, zawieszenie Maestro 135mm, flip chip
  • Widelec
    Fox 36 Performance Elite, FIT4, 44mm offset, 150mm, 15x110 Kabolt, custom tuned for Giant
  • Tylny amortyzator
    Fox Float DPX2 Performance, 185/55, custom tuned for Giant
  • Kierownica
    Giant Contact TR35, 780x35mm, wznios 20mm
  • Wspornik kierownicy
    Giant Contact SL 35
  • Wspornik siodła
    Giant Contact Switch, regulowana, 30.9
  • Siodło
    Giant Romero
  • Pedały
    N/A
  • Manetki
    Shimano Deore XT
  • Przerzutka przednia
    N/A
  • Przerzutka tylna
    Shimano Deore XT
  • Hamulce
    Shimano Deore XT
  • Dzwignie hamulca
    Shimano Deore XT
  • Kaseta / Wolnobieg
    Shimano SLX, 10x51
  • Łańcuch
    KMC X-12
  • Mechanizm korbowy
    Shimano Deore XT, 30t
  • Srodek suportu
    Shimano, press fit
  • Obręcze
    Giant TR-1 29
  • Piasty
    Giant TR-1 29
  • Szprychy
    Giant TR-1 29
  • Opony
    [F] Maxxis Minion DHF 29x2.5, 3C, EXO, TR [R] Maxxis Dissector 29x2.4, 3C, EXO, TR, tubeless
  • Dodatki
    Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja)
  • Waga orientacyjna
    14,30 kg

Najważniejsze informacje

Płynne zawieszenie zostało zaprojektowane do szybszej i bardziej płynnej jazdy po najtrudniejszych, najbardziej technicznych trasach. Aluminiowa rama ALUXX SL jest lekka, sztywna i niezwykle mocna, a regulowana geometria umożliwia dopasowanie charakterystyki jazdy, zapewniając pełną kontrolę i pewność prowadzenia. Oto przegląd kluczowych rozwiązań zastosowanych w nowym Trance X 29.

Trance X 29 with interactive tooltips

Tabela rozmiarów i geometria

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
  • S
      163 cm5’4”  to 172 cm5’8”
  • M
      171 cm5’7”  to 180 cm5’11”
  • L
      179 cm5’10”  to 188 cm6’2”
  • XL
      187 cm6’2”  to 196 cm6’5”
bike diagram with measurements referenced in table that follows
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
    S M L XL
    LOW | HIGH LOW | HIGH LOW | HIGH LOW | HIGH
A Długość rury podsiodłowej (mm) (inch) 43016,9 43016,9 46518,3 49619,5
B Kąt podsiodłowy (degrees) 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9°
C Długość górnej rury (mm) (inch) 56622,3 | 56422,2 59723,5 | 59523,4 62924,8 | 62724,7 65625,8 | 65425,7
D Długość główki ramy (mm) (inch) 953,7 1003,9 1104,3 1204,7
E Kąt główki ramy (degrees) 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2°
F Wyprzedzenie widelca (mm) (inch) 441,7 441,7 441,7 441,7
G Trail (mm) (inch) 125,14,9 | 119,54,7 125,14,9 | 119,54,7 125,14,9 | 119,74,7 125,14,9 | 119,54,7
H Baza kół (mm) (inch) 117346,2 | 117146,1 120547,4 | 120347,4 123948,8 | 123848,7 126849,9 | 126649,8
I Długość tylnego trójkąta (mm) (inch) 43817,2 | 43517,1 43817,2 | 43517,1 43817,2 | 43517,1 43817,2 | 43517,1
J Obniżenie środka suportu (mm) (inch) 401,6 | 301,2 401,6 | 301,2 401,6 | 301,2 401,6 | 301,2
K Stack (mm) (inch) 61724,3 | 61124,1 62124,4 | 61524,2 63124,8 | 62424,6 64025,2 | 63425
L Reach (mm) (inch) 42616,8 | 43417,1 45618 | 46418,3 48619,1 | 49419,4 51020,1 | 51920,4
M Przekrok (mm) (inch) 73428,9 | 74329,3 72928,7 | 73829,1 75429,7 | 76330 77730,6 | 78630,9
N Szerokość kierownicy (mm) (inch) 80031,5 80031,5 80031,5 80031,5
O Długość wspornika kierownicy (mm) (inch) 401,6 401,6 502 502
P Długość ramienia korby (mm) (inch) 1656,5 1706,7 1706,7 1706,7
Q Rozmiar kół 29" 29" 29" 29"

Technologie

Najnowsze wiadomości