W oparciu o obliczeniową dynamikę płynów (CFD) i badania w tunelu aerodynamicznym nasi inżynierowie udoskonalają kształt każdej rury, aby zwiększyć ich opływowość.
Propel Advanced
Pro 1 Disc
22 999 zł
Ten kompozytowy rower szosowy zapewnia prawdziwą przewagę podczas sprintu oraz jazdy solo. Dzięki aerodynamicznej ramie, zintegrowanemu systemowi kół Giant WheelSystem i technologii hamulców tarczowych, zyskujesz nowy poziom wydajności i prowadzenia na drodze, które pomogą Ci zdobyć podium.
Przecinająca powietrze szosowa wyścigówka, drobiazgowo optymalizowana tak, by zapewniała najlepsze w tej klasie szosowe osiągi aerodynamiczne w trakcie sprintów i czasówek. Rama ręcznie produkowana z kompozytów klasy Advanced tworzy rower, który jest lekki i sztywny, zapewniając ostrą, precyzyjną jazdę. Jego hamulce tarczowe są całkowicie zintegrowane w ramie dzięki mocowaniu w standardzie FlatMount i osiom przelotowym, zaprojektowanym, aby zoptymalizować zastosowanie tych rozwiązań. Sprinty, samotne ucieczki, ostre wiraże i strome zjazdy – Propel Advanced Pro Disc pozwoli Ci przeciąć powietrze i zyskać przewagę nad rywalami.
Główne korzyści
Zintegrowana aerodynamika
Rozwiązanie AeroSystem Shaping będące efektem analizy obliczeniowej mechaniki płynów CFD (ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR zapewniają najlepsze osiągi aerodynamiczne.
Pełna kontrola
Hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Standard FlatMount i przelotowe osie zwiększają sztywność i poprawiają ogólne prowadzenie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz obręczą przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność
Rama z kompozytów klasy Advanced powstaje z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w tej kategorii.
TECHNOLOGIA AEROSYSTEM SHAPING
Wektorowa sztyca podsiodłowa
Ta w pełni kompozytowa lekka sztyca o aerodynamicznych kształtach została stworzona specjalnie z myślą o wyczynowej jeździe szosowej.
TECHNOLOGIA ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowana technologia główki ramy w aktualnej ofercie rowerów Giant. Opracowano ją, by zapewnić niespotykaną wcześniej sprawność i precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dolne w rozmiarze 1½”, górne - 1¼”), które harmonijnie współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając niezrównaną sztywność podczas kierowania rowerem.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
System kół Giant WheelSystem
System kół kompzytwych Giant WheelSystem, zaprojektowany w technologii Dynamic Balanced Lacing, oferuje różne głębokości obręczy z przodu oraz z tyłu, aby zminimalizować opór bez utraty stabilności. Tylna obręcz 65 mm zapewnia bezkompromisowe osiągi aerodynamiczne i przenoszenie mocy. Przód ma płytszą obręcz 42 mm dla dodatkowej kontroli przy bocznym wietrze.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Wewnętrzne prowadzenie pancerzy zaprojektowane z myślą o łatwej instalacji bez zwiększania masy.
Zintegrowane hamulce tarczowe
Rama i widelec są zaprojektowane pod hamulce tarczowe, umożliwiające hamowanie w każdych warunkach pogodowych.
Kierownica Contact SLR
Kierownica aero Contact SLR z kompozytu i mostek Contact SL Aero zostały zaprojektowane tak, aby zmniejszyć ogólny opór, jednocześnie minimalizując wagę.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.